Halimee1634 Hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınza alırsınız.bende geçen hafta kürtaj oldum 😕 3 ay sonra düşünüyorum inşallah Allah sağlıkla nasip eder bana da
Beyza2727 Sevenikikalp yumurtlamadan 4 gününde bir gece vajimamada pıçak saplanmış gibi sızladı sonra 10 gün geçti gögüs lerim sızladı adet olucak gibi ssncım oldu belim ağrıdı miğdemde şişkinlik felan adetime 2 gün kalla ögrendim ❤️ allahım sonumu hayır etsin ❤️
Beyza2727 Funday35 amin inşallah ya ne kadar tatlı konuşuyorsunuz tek temelimiz o evladımın olması ve kucagımda tutmayı 🥺🥰
Funday35 Beyza2727 Hepimizin öyle tatlım seni çok iyi anlıyorum inşallah o günleri de görüceğiz Allah’ın izniyle ☺️🥰