Beyza2727 Kürtaj sonrası 6 ay sonra tekrar anne oluyorum 🥺 kan verdim 80 çıktı 3 haftalık mışım yumurtlama takip yapmıştım bütün istiyen anne adaylarına nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın ![](🙏❤️🥰
Kavakyellerihercai Beyza2727 hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤲🏻 Hangi marka Ovülasyon testi almıştınız acaba
3Mucizeannesi Beyza2727 gözün aydın canım sağlıkla kucağına al inşallah hayırlı uzun ömrü olsun miniğin💕
La_Liberte Beyza2727 hayırlı uğurlu olsun inşallah sizin adınıza çok sevindim hangi günleri değerlendirdiniz 😊
Beyza2727 Sevenikikalp yumurtlamadan 4 gününde bir gece vajimamada pıçak saplanmış gibi sızladı sonra 10 gün geçti gögüs lerim sızladı adet olucak gibi ssncım oldu belim ağrıdı miğdemde şişkinlik felan adetime 2 gün kalla ögrendim ❤️ allahım sonumu hayır etsin ❤️
Nehirimmmmm Beyza2727 ya çok sevindim şuan mutluluğunuzu anlayabiliyorum bende bebeğimi kaybetmiştim aradan baya zaman sonra Rabbim nasşp etmişti .Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguları yaşatsın inşallah 🙏
Funday35 Beyza2727 Ya böyle postları görünce okadar mutlu oluyorum ki Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲 hayırlısı olsun sağ salim sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah ☺️
Beyza2727 Funday35 amin inşallah ya ne kadar tatlı konuşuyorsunuz tek temelimiz o evladımın olması ve kucagımda tutmayı 🥺🥰