tugbaacng 38+0 dayiz. Bugün cati muayemi oldum. Doktor biraz yumusamis dedi. Artık aciklik olmasini beklicez. Sancin siklasirsa gel dedi. Yumusama olmus ben cok rahattim. Hafif bir baski hissediyordum sadece o kadar. Sancilari da atlatabilecegimi düşünüyorum sahsen. Doktor muayene ederken cok iyi normal doguma cok musait dedi. Ara sira perine masaji falan da yaptim. İse yaramis cok sevindim. Bir kere sanci cekiyorsun ve sonra rahatsin. Beni ameliyat cok urkutuyor mesela. Tabi durum neyi gerektirir orasi ayri ama normalden yanayim. Herkes doguruyor. Korkma vajina genisleyen bir organ. Orasi bebegin gecisine uygun yaratilmis. Sancilar zorlar ama Allah dayanma gücü verir. İcimde hep pozitif bir dogum olacagi hissi var. Kötü yorumları okuma. İyi düşün iyi olsun.