Rüyamda doğumhaneye girip 2 dakika içinde fırt diye doğuruyordum 0 acı ile 😄 Benim bugüne kadar hiçbir kırık, çıkığım, dikişim yok. Doğumum ilk olacak. Herkes de uyustur sezaryen ol diyor, yahu kestiğini biliyorum uyuşsam ne fark eder? Kaldı ki normal doğum daha sağlıklı, sezaryen adı üzerinde ameliyat. Ay nolcak böyle ya 😂Açıkçası oldukça korkuyorum. Yok mu benden başka korkan? 24+5 olduk ama ilk günden beri aklım doğumda 🥲 bazen bebiş ayaklarıyla öyle baskı yapıyor ki Allah’ım diyorum bu bile bu kadar can yakıyorsa……doğumu düşünemiyorum.