Snmz ben ictim canim zaten ne kadar icebilirsin ki ben ilk zamankarda yarim icerdim ama 3 ayimdan sonra ictim esim icirtmedi 🤪 sonra arada 1 bardak ictigim oluyor ama cok nadiren iciyorum bisey olacagindan degil beni hemecik sisiriyor ondan dolayi 🤭 bende nescafe icemiyorum nedense 🙈