Busenr Snmz kız bassa nolur kurtulcam içerim diom sonrada emzirme olayı gelio aklıma yani ayvayı yedik be 😰😂
Tnssahin Snmz abartmayın yahu icin canınız ne istiyorsa ben 38 haftalığım yer canımın istediği şeyi ictim ve yedim
Merve098 En sevdiğim şeylerden birisi kolaydı iki hamileliğimde acayip tiksindim ama çok özlüyorum onu içmeyi offf yanında salçalı makarna bide turşu ama çok da tiksiniyorum üçündende😭😭😭
Snmz Merve098 bende yumurta ve domatesten tiksindim üzülüyorum yumurta cok severdim ama kokusu mahvetti beni 🥲
Lokumunannesii Snmz Valla arada kaçamak yapıyorum içim yanıyor son günlerim birde iyi geliyo sıklastırmazsan çok fazla içmezsen hiç bi zararı olmaz canım canın Ne isterse ye zararlı olsa da ye ama az ye
Snmz Lokumunannesii doktor da öyle dedi az az herseyin tadına bak hamilelikte esirgeyemem bseyi çünkü acıkıyosun sürekli dedi
Sekerfasulyesi Snmz bende içiyorum, yani keşke tek zararlı şey o olsa. Zaten 4bir tarafımız zararlı yiyeceklerle çevrili. Kızartma da yediğim oldu hamburger de hiçbirinin olmaması lazım normalde 🙄
Dilara0606 Snmz canim benimde canim surekli kola cekiyo belki ayda 1 sefer cay bardagi kadar iciyorum bazen o kadar bile olmuyo 1 2 yudum anca benimkide kızıyo bebise zararli diye ama fazla tuketmek zararlidir azciktan bisey olmaz herhalde😊😊
Ssultannnnn Snmz ayy en iyisi zaten hic saglikli degil ne kendimiz icin ne bebis icin benim esimde bu konularda asiri dikkatli davranir.☺️