MerveNur- Snmz kola hiç içmedim ama gazoz içiyorum nadiren çok da severim içinde 2 bardak falan içiyorum ama sonra bi süre hiç içmiyorum😋
Zynp44 Snmz valla yalan değil ilk 3 ay sadece 3 bardak içmişimdir şimdi 19 haftalığım günlük yarım çay bardağı yada su bardağı içiyom Allah affetsin inşallah sorun yaşamayız. Kola içmiyom ama ben fanta içiyorum ahahaha gönüle teselli ahahha
Snmz PrensesFiona bugün içtim kuzum bulantı geldi oldugu gibi cıktı hiç bsey anlamadım hayatta ki şansım🤣