Gul33 Bendede size benzer durum oldu tekrar bunun için dahilyeye gittim.Doktor dediki bebek büyüdükce şeker yükseliyor kontrol altına alması zorlaşıyor dedi.Birde toklu ölçmeden mutlaka bir 15 dk yürüyüş yapın dedi.Havada soğuk vallaha yemeklerden sonra evin içinde dolanıyorum öyle düştü benimkisi.Birde idararı boşaltıp ölçün o zamanda yüksek çıkıyor.Hemen kontrol altına gitmiyor zaten bir 10 günü buluyor diyetinizi bozmayın.Yani listedeki herşeyevde olmuyor.Yani kendi doktorunuz kendiniz oluyorsunuz yediklerime netten bakıyorum.Sürekli çorba ve salata bulunduruyorum öyle öyle beş hafta geçti.Birde stres yapmayın çoğu gebelikte var artık gebelikten sonra geçecek öyle düşünün ve kendinizi bebeğinizi vitaminsiz bırakmayacak şekilde beslenin.Mesela ben ara öğünlerde kefir,ceviz ,çi badem ,yoğrut ,süt bazen yanlarında sadece bir meyve gibi ayarlıyorum.Sık sık beslenin az az beslenin