Tuba0621 Hulya0621 canım mutlaka uyandırmalısın biz altını acıyorduk uyanıyordu hemen.. Bol bol emsin ya da mama ile beslensin. Beslenme saatlerini atlama en gec 2 saate bir besle
Haticesari35 Hulya0621 karnı tok oldugu halde durmadımı acaba böyle yotubedan falan sakinleştirici niniler sesler acsaydınız keşke
Morvy Hulya0621 sütünüz fazla gelmiyorsa mama vermeye çekinmeyin sakın bende verdim kızım sarılıktan döndü çok şükür. Yeterki aç kalmasınlar.