Kızlar bu durumu yaşayan varsa lütfen bahsetsin desteğinize ihtiyacım var🤲35+3 üm programa göre ama Kordon bebeğimin gelişimüni engellemiş 2 yada 3 hafta dendi perinatolog acil hemen doğuma almayı gerektirecek nir durum yok dedi nırmal olabilecek kanama su gelmesş kan akılında bir problem vs dışında bebeğnin ani ölümü olabilir dendiğinde beynimden vurulmuşa döndüm kordona bağlandı bu durumda kendi doktorum 1 haftaya kadar beklerim dedi alt muayne de etti aslında bir nebze doğumu başlattı tecrübesizliğim ilk hamileliğim cabası napacağımı bilemedim cumartesi günü tekrar perinatologla görüşeceğiz netleştirecekler değerlendirmeye alıp her gün nst ye giriyorum karnımdaki sertleşme ağrımın olduğunu gösteriyormuş sancımı durdurmayacağını söyledi