Sevval0811 sorun yoksa bence ne kadar seyrek gidersek o kadar iyi 😂 37 sen sonra nst için haftada biçağırdı. Bu hafta gittiğimde sıra vardı, e nst de az sürmüyor 1,5 saat bekledim, o gerginliği yaşayana kadar gitmesem daha iyi diyorum, 1 hafta sonra değil de biraz daha uzatmayı planlıyorum . 32 hafta sonrası şikayet, sancı olmadıkça bebeğin hareketlerini hissediyorsam gitmemeyi tercih ederdim.