@Sevval0811 kontrollerinin sıklaşması gerekir canım ne kadar sağlıklı olursanız olun sonlara dogru riskli durumlar söz konusu olabiliyor sonuçta Allah korusun ben 34 den sonra her hafta gittim hala da gidiyorum 34 de nst baglanmaya başladım aynı zamanda bebeğimin kontrolleri yapılıyordu boyu kilosu vs şuan 38+1 Haftalıgım 2 cm açılmam var nişanımda geldi sancım pek yok suyumun gelmesini bekliyoruz yada sancımı sıklaşmasını bence başka bir doktora gitme imkanınız varsa değiştirin derim ☺️