Sırt üstü haricinde her iki tarafta uygun arkadaşlar. Tek bir taraf şart değil. Siz ne tarafınızda rahat ediyorsanız öyle yapın ama zaten tek bir tarafta yat mak mümkün değil eziliyor bir süre sonra orası. Benim de sağıma yatında kaburgam acıyor yanıyor resmen bebek mi yapıyor anlayamıyorum. Bazen de hiç acımıyor rahat yatıyorum değişiyor. 33+4 🤩