Mlk116 Merhabalar 22 haftalık gebeyim sağıma yattığımda karnımda acı oluyor acaba sağa yatmak zararlı mı? Yüz üstüde yatma dedikleri için bi sağa bi sola dönüyorum solda acıma olmuyor ama sağda oluyor. Karnım baya çıktı artık
Esrasena Mlk116 mümkün oldukça sola yatın.Sırt üstü pek yatmayın bu haftadan sonra.Acıyı bilemedim doktora sorun isterseniz
Handan_65 Mlk116 Belki bebişin sağında takılıuordur Benı.de hep sol tarafımda bebişim sola yatınca rahatsız oluyor zaar tekmeleme baslıyor bizde 29+4 oldk
Deryalbr Mlk116 kaburgalarınız açıldıgı için agrı olabılır. Ben sıcak su torbası koyuyordum. Hep sagınıza yatıyorsanız dahada baskı yapar o
Alka Mlk116 Ben solada sagada sırt ustude yatiyorum canım .sola yatmak kan akışı açısından daha iyiymiş tabi ama uyuştu solum artık .
Svvl_enes19 Esrasena sırt üstü neden yatılmıyor bi sakıncası mı var sıkıntı mı oluyor ben şort üstü yatınca daha rahat oluyorum sağa yada sola yatınca yüz üstü dönerim diye korkuyorum
Mlk116 MelekAlyaM bebek içerde bile kendi karar veriyor bide çıkınca düşünemiyorum ahh parmaklarında oynatcaklar bizi😂😂
Esrasena Svvl_enes19 https://www.senayaycan.com.tr/tr/icerik/195/gebelikte-yatis-pozisyonu-nasil-olmalidir
Mlk116 Svvl_enes19 sırt üstü yatınca bebek rahme baskı yapıyormuş tansiyon düşürüp mide bulantısı yapıyormuş diye biliyorum ben
Mlk116 Deryalbr bir sağa bir sola yatıyorum. Hamilelikte sıcak su torbası iyi değil dediler ama doğru mudur bilmiyorum araştırmadım
keremveannesi Mlk116 benim doktorum da sola yatmak doğrudur yaklaşımı yanlış dedi Sağınınza yatıyorsanız devam edin dedi