@csema valla bende tam anlamıyla dogum sancısı nasıl bilemiyorum sancılarım çok az diyebilirim benim kasıklarıma ve belime adet agrısı gibi agrılar gelip gidiyor düzensiz baya Bi bide rahmime iğne batar gibi sızı geliyor gidiyor bunlar haricinde bişeyim yok çok şükür daha düzene girmedi sancılarım şiddetlenmedi de herkeste farklılık gösterir nereden vuracagı sancının ama genelde belden kasıklara dogru vurdugu söylenir agrıların ilk gebeliğim benimde ☺️rabbim bizlere hayırlı sağlıklı dogumlar nasip etsin inşallah 🙏🙏🤲