@Hilalusenmes 38+1 Haftalıgım son 13 günüm kaldı 2 cm açılmam var nişanımda geldi sancım arada bir gelip gidiyor evdeyim şuan bakalım yarın yine gidicem hastaneye açıklıgım ilerledimi acaba merak ediyorum sancım az oluyor ama şiddetlenmedi suyum da gelmedi beklemedeyim rabbim bizlere kolay dogum nasip etsin inşallah bir avazda kurtulalım ben korkmuyorum rabbime çok şükür pozitif düşünüyorum hep sizde öyle yapın gerçekten insan pozitif düşününce rahatlıyor ☺️🤲🙏