-ir3m bez meselesi aslında öneriden ziyade bebeğinizin seçimine bağlı prima en iyisi ama çok pahalı ben isleppy prima ve baby me aldım sleppy bebeğime olmadı bende dönüşümlü prima baby me kullanıyorum stok yapmayın kesinlikle her birinden 1 paket alın bebeğinize deneyin pişik vb yapmazsa ondan sonda stok yapın benim çevremde çok var elinde 200-300 bez kalan yazık oluyor verilen paraya 😇