Bende 32+2 yim 1 haftadır adet ağrısı gibi vajinamın içi kasıklarim ve belim ağrıyor yarın kontrolüm var söylicem bakalım ne dicek öyle karnım falanda çıkmadı bebek ağırlık yapıyo desem 3 aylik hamile gibi duruyorum halen.birde nst ye ne zaman giriyorsunuz daha önce doğum yapan var mı