30 dan sonra rahimde batma acıma karında gerginlik ,bebekte bi tarafa toplanma ve hareket ettiğinde canımızın yanması ( kemiklendi iyice ) bunların hepsini sanırım hepimiz yaşıyoruz .benim 35.haftam biraz rahimim hafifledi ama kalkarken falan kasılmalar oluyor.gece uykularım bölük pörçük ne tarafa yatsanız o tarafa kayıyor gece elimle karnımı tutup o tarafa bırakıyorum :) belimde bir yastık,sırtımda bir yastık,başımda bir yastık toplam 5 yastıkla yatıyorum .yine de sürekli uyanıyorum .uykum var ama uyuyamıyorum