Krizantem10 çok şükür, sizin afiniza sevindim. Ben de nift testi yaptırdım genoks firmasına Trizomi 20 riski yüksek çıktı. Hiç duymadigim birşey.daha dün açıklandı ve çok kaygılıyım. Pazartesi doktoruma danisicam , dün cumartesi olduğundan ulaşamadım. Nasıl bir risk görmüşlerdi sizinkinde. Benim de yaşım yüksek 39 2. Gebeligim