annelinkoo1 ben bugun yaptırdım. İkili testim riskli çıkmıştı. Acıbadem’de yaptırdığım için ücretliydi ama bu işlemi ücretsiz yapan devlet hastaneleri var. Sadece süreçleri uzun, perinatolog görecek, sonra tıbbi genetik bakacak, tıbbi genetik gün verecek vs. Bu nedenle devlette yaptırmadım.
Amniyosentez 16.haftadan sonra her hafta yapılabiliyor sadece sonucun pozitif çıkması halinde ( Allah korusun) gebelik sonlandırmak isterseniz gecikmiş olabilirsiniz. Ha yok sadece sonucu merak ediyorum diyorsanız da her hafta yapılabiliyor diye biliyorum. Doktorunuza danışın dilerseniz.
İğne girişinde ufak bir acı oldu, içerde zaten 1 dk kalıyor iğne. Büyütülecek bir ağrısı kesinlikle yok bence.