Funday35 Beybisininannesi valla 1 kere aldı bı eczane ama aslında alınmaması lazımmış ben araştırdım o yüzden başka eczaneden alıyorum ilacımı
Beybisininannesi Funday35 bende öyle biliyorum Daha öncekilerde hiç vermedim bi geçen gün 8 tl falan aldılar belki nöbetci ezcane diyedi bilmiyorum 🤷🏻♀️
_elifmehmet_ Kubraselamii13 onu doktorunuz ayarliyo raporda kalıtsal faktörler pıhtılaşma faktörü gibi teşhisler olmasi lazim eger olmazsa o zaman raporunuz olsa bile sanki raporsuzmuş gibi ödeme yaparak alırsiniz