Arkadaşlar bugün doktorum oksaparin 2 haftadır raporun olsa daha ücret odenerek alındığından bahsetti devlet artık sadece %20sini karşılayacakmis gatta 500 tl gibi bi ücretten de bahsetti son 2 hafta içinde alıp böyle bi şey yaşayan varmı ben elimde olduğundan almadım ama merak ediyorum