[silindi] Raziyetes yumuşaklığından anlayabilirsin. eğer olgunlaşmamışsa bi tane elmayla yanyana koy bi kaç güne olgunlaşır
Raziyetes Polenpolen52 ben labneyle ıspanak salatasını severim diye düşündüm seveyimde nasıl seversem artık 😂😂😂
Drydgs Raziyetes canım sabahlari doğruyorum.icine tuz ve limon sıkıp salata gibi yiyorum hatta istersen içine peynir doğra çok güzel oluyor
211212g Raziyetes bayılırım olgunlaşmış olması gerek ben kesip üzerine zeytin yağı ve bol limon sıkıyorum yada aynı şekilde zeytinyağı ve limon sıkıp peynirle ezip ekmeyin üzerine sürüyorum valla hergün olmasada haftada birkaç defa yiyiyorum ☺️
charlottececi Raziyetes kagida sarip birckutuya koyun 2-3 gun sonra cikartin yumusamis olur. Gelelim tarife :) yarım avakado 4-6 tane yarim ceviz 1 kup suzme/ beyaz peynir veya 2 yk labne ¼ limon suyu karabiber pul biber tuz seviyorsaniz eger azicik dere otu (20 haftadan ileriyseniz maydonoz da olur normalde maydonoz ile yapiyorum) Bunlari hafif rondoda cekin kizarmis ekmege sürün ustune de yagsa yumurta falan yapip ekleyin cok guzel bir kahvalti oluyor :)) doyurucu da. Bu karisim 2 kisilik cikiyo genelde :)
merakliblog Raziyetes tek formül olgun olması rengi koyu yeşil olucak parmağınla bastırınca hamur gibi içine kaçıcak. Bol limon ve sarımsaklı sos yapıp öyle de yiyebilirsin
ertanhtc hamılelıkten once bende sevmıyordum ama 2 gunde bır tuketmeye calısıyorum.Avakadoyu ezıp tuz lımon bıraz zeytınyagı kızarmıs ekmegın uzerıne surun bırde haslanmıs yumurtada koyun uzerıne enfes oluyor 😊👍🏻 bebıse kılo aldırıyor ben cok faydasını gördum
kraliceari Raziyetes az önce yedik valla eşimle yumuşak rengi koyu olanını ortadan böl çekirdeğini çıkart limon zeytin yağı dök missss at gitsin ağzına 🤣
Deletedmom15262 Raziyetes Avakadonun içine zeytin yağı, limon, dereotu, sarımsak, tuz ve karabiber ekleyip ez sos yap ekmeğine sür sonra tadına doyamazsın. sade tadı Allah affetsin aynı saman gibi ama bu şekilde dediğim yap sonra bak Oooo süper misss🌸
incimercan Raziyetes ben ilk yediğimde hiç sevmemiştim hamilelik öncesinde. Ama bi kez iri iri doğranıp üzerine limon suyu ve zeytinyağ ile yedim kahvaltıda, öyle çok hoşuma gitti. Bir de öyle deneyin. Ezilmiş hiç sevmiyorum. Bizim pazarda 5-6 tlye satılıyordu, fiyatı uygun olunca alışkanlık oldu bende. Bir de yumuşamış( olgunlaşmış yani) almaya dikkat edin.
Bebegim000 Çok severek tüketmiyoruz eşimde bende, salata olarak dene , yada sadece avakodoyu dilimle üzerinde biraz tuz limon ve zeytinyağı dök mükemmel oluyor bence 😇
SekerAnne Raziyetes ben aşığıyım 😊😊 inanır mısınız ben ne limonlu ne sarımsaklı seviyorum ben saf tadına hayranım 😅