Seymacoban ben de henuz yaptirmadigim icin nasil bakildigini bilmiyorum. İkiz gebelikte cinsiyet cikiyor mu tam emin degilim ama tek gebelik olunca onu da ogreniyormussun.
Aciklamasi bile soyle;
“ Fetal DNA testi; bu yöntem ile hamilelik sürecinin 10 – 12. haftalarında anne adayından kan alınır. Alınan kanda fetal hücreler ayrıştırılarak bebeğin cinsiyeti kesin olarak belirlenir. Cinsiyet haricinde bebeğin genetik anomalilerini de tespit etmek için de başvurulan bir yöntemdir.” ☺️