Sedaaanurrr ben yaptirdim amniyosentez. Down icin bir radyoloji uzmani bulup ona detaylaica muayene olun bari amniyosentez yaptirmayacaksaniz. Burun kemigine ense kalinligina falan detaylica baksin. Ama ikili taramanin yuksek cikmasi sadece down i isaret etmez. Radyoloji uzmaninin, petinatolojinin ultrasonla goremeyecegi kalitsal hastaliklari da isaret ediyo olabilir. Evet aldirmayalim tabiki yavrucaklarimizi. Herseyi Rabbim bilir. Fakat yine de neyle karsilacagimiza dair hazirlikli olmak en guzeli. Bu yuzden uzman bir ekip tarafindan yapilacak amniyosentez bence cok mantikli.