Gamze1903 niayk iste bu beenn😁🙋 bende su icmeyenlerdenim ama benimki hamilelge bagli degil ben normal hayatmdada su az icen bir insanim malesef😏etrafmdaki herks su icmem icn zorluyor ama bos su icebilmem icin susamam lazim susamadn su icersem miden bulaniyor boylede tuhaf biriym😂 31+5 gunlk hamilym bebegmn suyu normlden fazla oyle su icmiorm bebegmnde suyu az gbi seyler yok bende sukur genede icsek iyi olur bu sicak havalrda🙏😎
Kadze niayk kendine alarm kur ve gunde 2 3 litre su ıcmeye çalış allah korusun bebegn suyuda azalsa mecbur cok su ıcmen gerekecek riske atma bunu 1.5 ltrelik sularsan elinde dursun mutlaka aklna geldikce hoslanmasanda icmeye calıs
EsraKaraku Bende aynı 16+4üm hala midem bulanıyor ve kusuyorum gebeliğimden önce rahat 3-4 lt su içerdim ve cok severdim gebeliğimde içememeye başladım midem çok bulanıyor dün doktorada söyledim ağzımızın tadı değiştiği için oluyormuş içine 1-2 dal nane bi kaç damla limon damlat psikolojik ve tat farkı koku farkı olur öyle içersin demişti dünden beri öyle yapıyorum ve cok rahat içiyorum sizde deneyin isterseniz ☺️
Puddingin niayk bu zamanlarda cok normal cok önemli evet nemsiz kalmaman lazim ozellikle bu sicaklarda... benim de ictikce çıkarasım geliyodu eşimin başkalarının baskısından cok sıkılmiştım😶 ama geçiyo bunlar hep merak etme..
Ozged niayk ben de 20. Haftaya kadar su görmek istemiyordum, midem bulanıyordu ama sonradan yavaş yavaş arttırdım. Şimdi 32. Haftadayım en az 3 litre içiyorumdur. Yavaş yavaş artır kendini zorlama ben su içemedim diye hiçbir problem yaşamadım çok şükür 😊
Mervealkan niayk maalesef bende çok yaşadım berbat bir şey ama zorlayın kendinizi limon koyun salatalık koyun suya tadını değiştirin çünkü bende çok sorun çıktı böbreklerinizi koruyun umarım her şey güzel olur sizin için 😊
deletedmom321 KemalFatosPolat ya ne güzel ben aklıma gelirse içiyorum resmen zorla. İçemediğimden değil de suyla geçmişte de aram yoktu. Tabi gece uyanmaları sıkıntılı :/
KemalFatosPolat deletedmom321 canım bende eskiden hiç içmezdim inanki şuanda meyvesuyu içer gibi içiyorum canım su istiyo sürekli ama geceleride çok rahatsız edici bi durum oluyo dk başı tolet ihtiyacı
karahanzynep niayk bende bir litreti bile anca icebiliyorum oda icebilirsem arada limon katinca daha icilebilir oluyor :)
Elif1147 niayk 34+2 yim okadar çok su içiyorm o kadar canım çekiyor ki elimde sürekli şişe tuvaletten çıkamıyorm😂