BeyzZaA Nescum maşallah banada kazasız belasız hayırla kaybolması nasip olurda sağlıkla bebeğime kavuşurum inşallah
nuracar026 Aynı haftalarda bana da söylenmişti ama korkacak birsey yok emin olun detaylı ultrasona girdiğim zaman öyle Birseyin olmadığı çıktı ortaya bazen plesantanın bazen rahim duvarının uzantısı olabiliyormuş birden fazla görüldüğü zaman amniyotik bant denilir ve öyle olup hiç birsey olmayan da çok kese genişledikçe alt kısımlarda da kalabiliyor içini ferah tut basından geçmiş biri olarak söylüyorum sonra emin ol bebeğin üzüntüden etkileniyor içini ferah tut kendi kendine 20. Hafta sonunda kopanda çok oluyor onu hiç duymamış gibi hamileliğinin tadını çıkar
BeyzZaA nuracar026 çok güzel bi yazı olmuş kimsenin bebeğinde sorun olmaz inşallah kendiliğinden yok olur gider
Sweety12 Nescum son durum ne oldu sizde? Suan bendede ayni sorun var. Doktor amniyotik bant sendromu var dedi. Psikolojim allak bullak. Cok kotu oldum. 😥😥😥