Nescum canım bende internetten neler arastirdim hep olumsuz seyler 1 haftadir her gece kalkip ağlıyorum dualar ediyorum çok şükür ki bisey cikmadi simdi suyu arttirmak icin elimden geleni yapıyorum daha bende 20.haftadayim doktor emin ol bebege zarar vermez eger ikna olmadiysan bazka doktora git 4 gündür 4 doktor gezdim ben yaşamayan bilemez gerçekten cok acı