Jeatimo sancıyı gelince anlıyorsun mesela benim suyum gece geldi 2 de kalktım tuvalete gittim pedim dolmuş dedim herhalde altıma yaptım 😂 değiştirdim yattım ama yatamıyorum belime bir sancı geliyor yatmak mümkün degil tuvalete gittim oturdum pit nisan geldi tam kalktım hopp suyum boşaldı hemen banyoya gittim hala geliyor sonra durdu üzerimi çıkarıp duş aldım ara ara yine geliyor 10 dk bir hastaneye gittim bağladılar nst ye 100 çıktı 120-130 çıkıyor sadece yattığım icin agri oldu eve geldim 4-5 saat evde durdum 8-7-6 dk böyle düştü 30 saniye sürüyor ondan sonra bişe yok hastaneye gittim suni verildi onunda son 1 saati dayanamadım yalvardım sezeryana al diye 20 dk sonra doğurdum yanı demem o ki sancın suan düzenli degil o yüzden rahatsın