Kızlar 38. Haftadan beri 3-4 güne muayene oluyorum ve sancım çıkıyor. Dün 40 oldum sata göre 41 hatta. Dün hissedilir ve düzenli sancım vardı sabah nstye ve muayneye girdim 90 100 arası da düzenli sancı çıktı. Doktor sezeryan geçmişim olsa 38de doğumu başlatacakti ama ilk gebelik ve her şey normal doğuma uygun bekliyoruz. Dün yatış verebiliriz ve suni sancı sancı ile doğumu baslatabiliriz dedi doktorum ama açılmam hiç yoktu istemedim. Bugün de hafif karın ağrım var ve bebek hareketi düne göre çok az. Kasikla karnım ağrıyor regl sancısı çeken biri degildim kiyaslayamiyorum o yüzden. Açılma olmadan suni ile ilerleyen var mı cevremde 4-5 cm açılma sonrası sezeryana alındı arkadaşlarim bir fikir verin yarın kontrolüm var yine.