Emleyla valla canım ben Almanya da yaşıyorum kimseyi de tanımıyorum hiç sormadım yani tek ben mi böyle doğum yaptım yoksa herkes mi böyle bilmiyorum ama dediğim gibi en son Çatala 12 haftalık hamile iken çıkmıştım diğer her kontrolüm sedye de oldu çatı muanesi sonra bi örnek aldılar çoçuk mikrop kapmasın diye bi sorun var mı diye doğum ds zaten düz yatakta ayaklarımı kendime doğru Çek dediler öyle oldu sen şansını dene kendini anlat doktora inş kabul eder Allah büyük