hdyogz Aycaaa571 Gözünüz aydın Rabbim bağışlasın acısını göstermesin inşaallah darısı bizlere olsun inşaallah 😊 bu arada hangi hastane de doğum yaptınız doktorunuz kimdi?
Aycaaa571 hdyogz inşallah acısını gösterdi maalesef😔 adana şehir hastanesinde yaptım inanın doktorun adını bilmiyorum o an hangi doktor nöbetçiyse o ilgilendi
Dlkbhr93 Aycaaa571 gercekten zor bi durum ben korkarim kayar hangi hastaneydi ben kizimi dogurdugumda direk aldilar kucağıma vermek istediler o zaman bile alamadim sonra hemen goturup olcum temizlik giydirme islemlerini yaptilar
Aycaaa571 Dlkbhr93 benim karnıma koydular sonra alıp beze sardılar kayınvalidem refakatçıydı o giydirdi
kcnr Aycaaa571 hayırlı olsun gözünüz aydın bendede hemoroid var çok büyük bide doğumdan çok ondan korkuyorum ya
Aycaaa571 kcnr saolun bendeki küçüktü doğumda çok ıkınınca iki katına çıktı şimdi hem dikiş ağrısından hemde ondan oturamıyorum