Kızlar geçen cuma doğum yaptım yazmaya fırsatım olmadı. Normal doğum yaptım bir prens dünyaya geldi ama tabi baya zor geçti 3 kere hastaneye gittim ilkinde açılmam olmadı sancım vardı doktor seni alamayız dedi suyun kanın gelince gel dedi sonra bütün gece sabaha kadar sancı çekti sonra sancı şiddetlendi kan gelmeye başladı hastaneye tekrardan apar topar gittik doktor iyice suyun kanın gelsin gel dedi geri geldik evdeyken bu sefer sancı 3 katı arttı ortalığı inletmeye başladım hastaneye yetiştik zorla bu sefer yatışım verildi odaya aldılar tek başıma sancı çekmeye başladım 2 cm açıklık oldu 9 cm doğuma aldılar bu sefer bebeğim geride olduğu için 9 cm açıklık bile yetmeyince kesik attılar doktorlar karnıma bastıra bastıra bebeği zorla çıkardık😄😄 o zaman da ebe diyorki bana bebeğini tut tabi bende yorgunluktan tutacak hal yok😄😄 kayınvalidem refakatçımdı başka da kimseyi almadılar zaten bende ayağa kalktım yoksa kayacaktım😄 şimdi 4.günümüzdeyiz gaz ve emme sıkıntısı olmasa iyiyiz de o bitiriyor bizi bende de hemoroid vardı iyice doğumdan sonra azdı kusura bakmayın helal edin uzun oldu ☺️🥰