Arzuburak Bende 14 haftadayım kızım olucak dün öğrendik yüzde seksen dedi doktorum kasık ağrım ve miğde yanmam var ve eksi yiyorum ilk oğlumda hiç hamile gibi değildim ve tatlı yiyordum
Nesraa_ 2melekannesii___ 17+3 olduk bugün ama cinsiyeti öğrenemedik hala umarım yarın öğrenirim 🙏 Bir de karnım buyumeye başladı ufak ufak kaşıntılar var şimdiden başladım kremler kullanmaya kaşıntı ne zaman biter acaba kasimamak için can atıyorum 😭