prenseseliz benim yükselmedi hala düşün 31. Haftada 0,309 yeni oldu daha. Ama doktorun bana söylediği şu t3 normal , tsh düşüklüğünde ilaç kullandırmayı çok istemiyoruz, yüksekliğini takip edicez çok yükselirse tehlikeli olur ilaca başlarız dedi bende anlamıyorum her doktor farklı burda da görüyoruz 🙁