prenseseliz benim eskiden de vardı değerler normale gelince hamile kaldım. ama tabi hamile kalınca yine düştü, bu süreçte sürekli ilaç kullandım zaten. 2 3 haftada bir gittim ben, çünkü çok çok önemli bi husus. bu sürelerde dd değere göre ilaç dozunu değiştirdik. 16 17. hafta gibi bıraktım ilacı