ayselzulfo Arkadaşlar merhaba ben aranızda yeniyim 7haftalik hamileyim ve karnim ne zaman büyüyecek merak ediyorum ☺
Bskrt ayselzulfo benm 15 haftalık kilo almadım ama kocaman karnım var5.5 6 aylık gibi 😁 Hamile pantolonu giyiyorm kendmnkiler kapanmıyor Ama bi akradaşmda hamile 20 haftalık hla dümdüz karnı sadece sertlemş büyümedi herkeste farklı oluyor
Neshaakin ayselzulfo bünyeden bünyeye değişir bence kuzum ben 13+3 oldum bugun böyle kasıklarıma yakın hafif bi göbüşüm çıktı yüz üstü rahat yatıyodum ama iki gündür o göbüş beni yüz üstü yatırmaz oldu resmen içerden kalk anne ya üstümden deyip canımı acıtıyo eşek sıpası 😂
Caglaaa ayselzulfo 14+3 gunluk hamileyim 12 haftadan itibaren pantalonlarım olmamaya başladı şuan hiç bir pantalonum olmuyor dar üstlerim olmuyor sürekli elbise giyiyorum
Zeynepreyyan Yelizmurat bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca onda 16-22 hafta arası hissetmeye başlarsın 🙂
Rugeyyerdem Yelizmurat ben 9 haftalıgım bıraz gecsın dedm hep bugun gttım kalp atısı duydum cok sukur ben bugun hıseetım😍
Yelizmurat Zeynepreyyan karnim sert onu fark ettim ama daha varmis ozaman hamile oldugumu gercekten hissetmemee 😳
Bskrt Zeynepreyyan evet herkes öyle diyor ama gaz ya da kabızlık gibi problemim yok Bebekte biraz haftasına göre iri ondan kaynaklı da olabilşr
Zeynepreyyan Yelizmurat karnın sert olur canım ama hareketleri hemen hissetmezsin . Henüz bebeğin çok küçük ve hareketlenmeye bile başlamadı az kaldı sabır 🙂
Yelizmurat Zeynepreyyan saglikla sihhatla gelissinn de gerisi onemli degil canim benim ilk im dusuktu oyuzden bunda cok korkuyorum
Bilgeklc BaharAytekin benim doktorumda geçen kontrole gittim keseyi görmek için 2 hafta donra gel dedi genelde 7 haftalıkkrn duyuluyor dedi acaba bi sorsam mı doktoruma
Zeynepreyyan Yelizmurat haklısın canım insan tedirgin oluyor . Benim de ilkinde gelişimi durdu ikincisi sağlıkla oldu çok şükür şimdi tekrar istiyoruz
Bskrt Zeynepreyyan son Aylarda daha çok oluyormuş🤭 eşiniz neyse de bence başkalarnn yannda olması daha kötü 🤣
Mslali Zeynepreyyan 😂😂😂 ay hiç sorma ya yanında kaçırmadım allahtan ama bende hep ordan oraya kpşuyorum evde