Nilufar_1996 gece 3 de 5 dk da bi sancım geldi eşim de havaalanına gitti o sırada istanbula gidicekti eşim evden çıktı ben sancılandım sabah 9 a kadar 5 dkda bir geldi 9dan 3 buçuğu kadar 3 dkda bir geldi sancım ben inanmıyorum tabi sancı olduğuna tam 12.30saat sancı çektim normal oldu hastaneye saat 1 de geld öğlen 7 8 cm açıklık vardı bebem kanalda olmadığı için baya bekledik