Dlnnn bu durumu yaşamamak için dün kontrolde doktorla konuştum iki acıyı da yaşamak istemediğimi söyledim 40 a kadar bekleyelim kendi gelirse açıklığın 4 5 cm olmuşsa geldiğinde epidural takalım normal deniyelim ama 4 5 cmden azsa direk sezeryana alıcam 40a kadar gelmezse sezeryana alıcam sana travma yasatmicam dedi inşallah da yaşamam çok korkuyorum