Nazlikiz_ yaa bu ksılmalar karın sertleşmesi mi oluyor ? İki gündür acayip rahatsız ediyor beni. Hareketimide nefrsimide kısıtlıyor resmen. Doktorumda cumartesi gelicek randevumda pzt. Yürüdükçe geçiyor aslında ama burda okudukçada gitsemmi die düşünmüyor değilim :/ sancı agrı vs hiç bişe yok sadece karnım taş gibi oluyor. 37+6 yım