Nazlikiz_ 38+1 yarın sezeryan Doğuma gireceğim rahimde yumuşama var benim de sancılarım da var ikinci doğumum bence hareket etmek etkili tabi ben istemeden oldu bunlar ama daha fazla karnımda durursa normal Doğuma gidiyordu durum ki normal Doğum da yapamam bebeğim ters ilk bebeğim dr sezeryandı bol bol hareket eğilip kalkmak etkili bence