kişiden kişiye değişiyor acısı sanırım. Ben zaten sezaryen olacağım hamileliğim başından belliydi. Dün doktorum açıklık var mı diye baktı. Kimseyi korkutmak istemem. Önce bi aletle baktı aşırı canım yandı bağırdım. Sonra ben eliyle jeli temizliyor sanarken çatı kontrolü gibi bir şey yaptı 😦ben bilmiyordum yani. Yemin ederim insanlıktan çıktım. Yerimden Zıpladım öyle bir bağırmışım ki bogazım agrıdı. Bağırmak değildi benimki böğürdüm desem yeridir 🙈 zaten doktorum da tam bakamamış ben çok bağırıp zıplayınca.. Sezaryen istemekle çok isabetli bi karar vermişsin dedi.
Yani kişinin vücudu bünyesi belli ediyor aslında doğum şeklini