Sibelnecdet 38 haftada çatı muayenesi olamadım doktorum denedi çok kastik benim gibi olupta normal doğum yapan varmi sezaryan istemiyorum çok korkuyorum.😭😭
Zehra9616 Sibelnecdet cati muayenesi olurken baska seyler dusun cnm aslinda hic aci ceecegin bi durum degil
ozdenonay Sibelnecdet sakin olun bence gerçekten çatı muayenesi hiç acı veren Birşey değil samimiyetle söylüyorum. Bebeğinize kavuşacaksınız neden korkasınız ki..
sivlimglsh Sibelnecdet bende dün çatı muayenesi oldum daha doğrusu doğru dürüst olamadım kastım kendimi ve ne kadar korksam da dr da sezaryen yapsak daha iyi dedi bende kabul ettim artık hayırlısı
Sibelnecdet sivlimglsh kabul etmeseydiniz keşke ben atmedim çok istiyorum norma l doğum esimlede ilişki ağrılı oluyo bazen bunu yenmek lazim
EsengulC Sibelnecdet çok kasarsan olmuyor gerçekten sakin ol iki saniyecik sürüyor başka bişey düşün normal istiyosan çatı muayenesi olman lazım
Zehratay Sibelnecdet benimde ilk gebeliğimde öyle olmuştu çok kasılmıştım çok acı çekmiştim doktor da ne olduğunu anlamamıştı ama çatal çok zor oluyor sonraki seferlerde muayene yatağında bakmıştı onlarda hiç acı yaşamadım isterseniz birde öyle rica edin
sivlimglsh Sibelnecdet 30 yıllık dr olmaz dediyse ben niye direteyim bebeğim sağlıklı olsun da gerisi önemsiz
Gizemmmmira Sibelnecdet Canım çatı muayenesi olamıyorsun peki eşinle ilişkiye girmiyormusun ? Yanlış anlama beni adı üstünde çatı muayenesi ama hiç canın yanmıyor bana göre eşle ilişkiye girmek daha ağrılı 😂
Sibelnecdet sivlimglsh bencede siz 30 yıllık doktorunuzu dinleyin sağlıklı olur inşallah çocuğunuzda sizde.
aslibiceer Bende oldum geçen gün hem de 2 saat içerisin de 2 kere kendini sıkma dua et gerçekten zorlanmayacaksın
guzelbebegimmmmm Sibelnecdet çatı muayenesi çok çok basit bi işlem aslında. 3-5 saniye bile sürmüyor. Kendinizi rahat bırakmalısınız aksi takdirde normal doğum biraz zor gibi. Çünkü açılma var mı yok mu diye saat başı alttan muayene ediyor ebeler 😔