Pirayeada Emin ol kendini çok iyi beli ediyor önce çok hafif hafif sancılar başlıyor sonra artık dayanilmicak kıvama geliyor ben 2 gün hastanede sancı cektim hiç açılma olmadı 12 saat suni sancı yedim gene açılma olmadı doktorum suyumu patlatma kararı aldı çatım ve kızım normal doğuma musayit olduğu için hiç vazgeçmedik normalden zaten devlete doğurdum tehlike olmadığı sürece sezeryan Olunmuyor neyse suyum açıldı işte ozman başladı gerçek doğum sancıları 2 saat sancı çektikten sonra doğumum başladi ve 10 dk sonra kızım dünyaya geldi ozmna kesildi ne ağrı ne sancı nede baska birşey herşeyi unutuyor insan ❤️