Handemurat10090 40+3 dün doktora gittim nstde sancı çıktı ama doktor yakın zamanda doğum gözükmüyor dedi bende dün gece sıcak suya oturdum hurma filan yedim bugün biraz sancım var inşallah akşama doğururum artık oturup kalkamıyorum gelsin lütfen
EbrarLinaBebek Kumru_ evet ya benim doktorum normal doğum yanlısı o yüzden bebeğin suyu kgsi vs hepsi normal olduğu için geldiği yere kadar beklicez dedi. 3600 kg 51 cm miş umarım 10-15 gün bekletmez
Funda_ramazan Kumru_ Eee ne zaman gelecek seninki istemiyor her halde 😅😅 nst de sancı çıkıp çıkmadığını nasıl anlıyoruz biliyor musun
Kumru_ Funda_ramazan Gelmek istemiyor beyefendi. Nstde iki değer var biri 150lerde o bebeğin kalp atışı oluyor. Biri de Max 100e çıkan bir değer. O sancı oluyor. Benimki hep 9-10 arası gitti geldi🤦😂
Funda_ramazan Kumru_ erkek bebek beklermiş, senin paşa da bekliyor, bekletiyor 😅 teşekkür ederim canım, 9-10 muu eee hiç yok gibi bişey bu
Kumru_ kubra3rkan normalde hiç korkmuyorum ilkinde de korkmazdim. Ama geciktikce gözümde büyüdü bide sürekli alttan muayene olunca.. Ama yine de bir an önce doğsun istiyorum
K1- Eda22elis bende aynıyım. Nişanım geldi kendi çatala girdi ama. Ne sancı var ne başka bişey bekliyorum bakalım