Kumru_ Kızlar var mı benim gibi 40+1 olanlar? Ne yapicaz ya yoruldum sıkıldım artık, doğum olmadıkça gözümde daha da büyüyüp zorlaşıyor sanki 😩🤦
Funda_ramazan Kumru_ 39+6 dayım dün kontrolüm vardı, nst de sancı bile çıkmadı, cuma günü tekrar gidicem, bu gidişle doğum yapamıycam 😅
mathildaa Kumru_ hic yok kuzum kanala bile girmemiş dr sezaryen öneriyorda ben direniyorum. Agrin falan var mi?
Kumru_ mathildaa Dünki çatı muayenesinden sonra ağrım var ama doğum sancisi değil. Bakalım yarına çağırdı ama gjdesim de yok. Her gittiğimde çatı muayenesi yapıyorlar
DidemGuney Gecen burda bir yazı okumustum hurma yiyip ilik dus alin ve ara ara tuvalette oturarak acikligini artiram bir bayan vardi deneyin isterseniz
fatma1941 Kumru_ valla yarın kontrolüm var büyük ihtimalle suni ile basliycaz çünkü suyum azalmış baya
Kumru_ fatma1941 Beni de yarına çağırdı ama gitmek istemiyorum hiç. Yine alttan muayene falan olcak. İnşallah bu gün kendi sancimiz gelirr
EbrarLinaBebek Kumru_ 40+0 ız az önce kontrolden geldim. Doktor daha nerden baksan 10-15 günü var ama daha erken nişanın sancın gelirse gel dedi.
Kumru_ fatma1941 Bende de ilk oğlumda 40+5de kendi sancımla oldu ama insan yine de korkuyor böyle kalinca
Funda_ramazan Kumru_ Eee ne zaman gelecek seninki istemiyor her halde 😅😅 nst de sancı çıkıp çıkmadığını nasıl anlıyoruz biliyor musun
EbrarLinaBebek Kumru_ evet ya benim doktorum normal doğum yanlısı o yüzden bebeğin suyu kgsi vs hepsi normal olduğu için geldiği yere kadar beklicez dedi. 3600 kg 51 cm miş umarım 10-15 gün bekletmez