Melek_29A Bende 34 hqftalik oldum ancak rahim agzi 14mm e düşmüş ciger geliştirici igne vuruldum bakalim doktora 2 haftaya bekleriz gibi konuştu ama hicbirdey belli olmaz sanirim 🙂
Melek_29A incisu ayh insaallah yaa 2 hafta 3 hafta beklesin insaallah hayirlisi olsun da normal doğum istiyorum korkuyorumda ilk gebeligim insaallah sonucu guzel ve sağlıklı olur
incisu Melek_29A bende korkmuyor değilim:) ama sonrası çok kolay ayağa kalkacaksın diyor herkes umarım öyle olur 👍
Elanrgndn 38+3ten selamlar dün doğuruyorum sansamda 2 cm açıklıkla hala beklemedeyim😂 Biran önce sağlıcakla gelsinler inşallah. Açıklığı artırmak için neler yapabilirim öneri varsa alırım hepinizden🤭