Busragonullu32 busra_2332 Bolll Bolll uyku depola canim kendineeeeee 21 gün önce doğum yaptim uykuuu yaaa hasretimmmm🤣🤣🤣
Fatma29 busra_2332 uykusuz… oğlumun bugün 1.5 yaş aşısı vardı. Şuan biraz ateşli ve huysuz bayadır uyutmaya çalışıyorum :(
busra_2332 Busragonullu32 ben iki aydır çekiyorum o uykusuzluğu 🙄 diyorum ya zaten doğduğunda uykusuz bırakcaksın bırak bari şimdi uyuyim ama nafile 😅 aşırı hareketli gece 3-4 bi uyanıyorum sabah 8-9a kadar daha sıfır uyku. Şimdi olduğu gibi 😅
Busragonullu32 busra_2332 ahaha doğduğunda da aynisi olucakkk yani benim öyle oluyor şuan 3 gibi bi başlardik sabah 7 ye kadar kıpır kıpır 🤣 Şimdi de kıpir kıpir kipiriz 🤣 38+6 haftalikken hastaneye kanama ile gitmem sonucu acil sezeryana alindim
busra_2332 2-prensesannesiii bu yüzden gece tuvalete kalkmaktan nefret eder oldum vallahi. Bende tuvalete uyandım daha da kaçtı uykum
busra_2332 Fatma29 ayyy bizde görecek miyiz o günleri 🥲 şimdi gün sayıyoruz bi bakmışsın 1 buçuk yaşında he 😍
Huri_phlvn Uyku adına düzen kalmadı valla her gün böyle uyuyamıyorum 2 saat uyudum kalktım geride yatamıyorum mide yanmasından gün geçtikçe farklı farklı şikayetler ortaya çıkıyo😭😭
Busragonullu32 busra_2332 Aynen oyle canim 😍 Herkes 40 ı çiksin düzelir diyor ama ne 40 günse günler bitmek bilmiyor 🤣🤣🤣 40.günü iple çekiyorum😁
Ysa busra_2332 son 15 günüm artık doğurup rahatlamak istiyorum normal bekliyoruz ama böyle insan daha bi stres oluyor önceki doğumum sezeryandı