HaticeMuhammed Merhaba arkadaşlar Bebeğimizin cinsiyetini kaçınca haftada öğrendiniz Öğrendikten sonra cinsiyete yanılma yaşadınız mı
Yalcnnaysgll HaticeMuhammed tam olarak 23 te detaylıda kızımın olcağı netleşti 12. Haftada erkek dedi doktorum 16. Haftada kıza benziyo dedi netleşmemişti şuan kesin kız 29 olduk 😂
Sunayaz HaticeMuhammed 13tek te erkek deyip 16 da kız dendi 18 de erkek dendi 20 haftaykende erkek dediler inanmış gibi yapıyorum bakalım 🤣🤣
Mavistez HaticeMuhammed ben 14te devlete gittim sorduğumda belli değil dedi söylemedi 17de özele gittim daha ultrasonu karnıma koyar koymaz gördüm cinsiyeti erkek dedi
seherdgr Bana 14.haftada sadece kız olabilir dedi tahminde bulundu şimdi 16.haftadayım tekrardan gidecem kesin bisey öğrenebilmek için ama burada okuduğum kadarıyla çoğu doktor yanılıyor kimisine erkek diyor doğuma yakın kız oluyor veya tam tersi kız denilip sonradan erkek oluyor o yüzden herseyin hayırlısı rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🥰
HaticeMuhammed Yalcnnaysgll Yalcnnaysgll bende kontrole 3 hafta önce gittiğimde küçük olduğu için kıza benzettim dedi bakalım inş hayırksı olsun
Ruk Sunayaz 2melek_annesiii 13 haftalıkken kesin mi kız dedi? Bana da 13+2yken %65 kız gibi dedi. Bu hafta 16+2 de tekrar gidicem inşallah. Cinsiyet değişti mi merak ediyorum :)
Sunayaz HaticeMuhammed yok bu 2.gebelipim.ilk gebeliğimde dr 9. Haftada bu kız demişti ve değişmedi kızom oldu, ama bu gebeliğimde maaşallah değişiyor habire 🤣🤣
HaticeMuhammed Sunayaz benimde 2. Gebeliğim ilki kızdı geç öğrendik ama net olarak öğrendik Bunda da kıza benzetti 16. Haftadayız Peki siz
Sunayaz HaticeMuhammed 13 haftalıkken erkek dedi 16 haftada kız dedi 18 haftada erkek dedi 2 hafta önce yani 20 haftalıkken gittim erkek dedi. Sordum peki neden bukadar yanıldınız dedim. Benim bebeğin kordon bağı aşağıdaymış ondan çok zprlanmışlar kızmı erkek mi diye.
2melek_annesiii HaticeMuhammed bizim oldu 13 haftalıkken kız dediler 17 haftalıkken erkek dediler 32 haftalığım kesin erkek ama hala acaba yinemi yanlış diyorum ilk doktoruma çok kızdım bu yüzden 1 ay kızımız olacak diye dolaştık
Sunayaz HaticeMuhammed şuan için erkek, bakalım 2 hafta sonra gidicem heran bi değişiklik olabilir 😃😃
Mavistez HaticeMuhammed şans bence 14 hafta iki kizimida hemen solemislerdi bu sefer emin olamadilar galiba
1212Emel Şuan 17. Haftadayım erkeğe benziyo dedi doktor yüzde 90 oranıyla. 15 gün sonra tekrar gidicem 3lü tarama sonucu için o kesin netleşir herhalde hakkımızda hayırlısı
RumeysaNur34 HaticeMuhammed ilk 16 haftada erkek dedi ikinci 15+3 de kız dedi yanılma falan olmadı canım
9009 En çok kızda mı yanılıyorlar? Ozele gidiyorum Benim dr kız hayırlı olsun 13+6 da dedi , bende etraftan cok yanilma olduğu için bide devletten randevu aldim 10 gün sonraya , bakalim soyler mi ne diyecek , garanti olsun🤣